SIA “Power Therm”, Defro katlu oficiālais izplatītājs Latvijā, nodrošina Defro katlu lietotājam pilnu servisa pakalpojumu spektru visā Latvijas teritorijā.
Sākot no 10.06.2020.g. Defro katlu tehnisko uzturēšanu pārņems specializēts servisa uzņēmums SIA “Mabuk”.
No šī brīža uzsāk darbību centralizēts Defro katlu servisa dienests visā Latvijas teritorijā.
Garantijas uzturēšana
Visiem Defro katlu lietotājiem, kuri iegādājas Defro katlu Latvijā, un tiem veikta oficiālā katla palaišana, ir izsniegts pareizi aizpildīts garantijas talons, nodrošināta garantijas uzturēšana, bezmaksas katla remonts 24 mēnešu laikā no katla pārdošanas dienas, saskaņā ar garantijas nosacījumiem.
Defro katla palaišanu var veikt tikai SIA “Power Therm” pilnvarotās personas, kuras ir izgājušas apmācību Defro rūpnīcā. Pārbaudīt vai speciālists ir pilnvarots Jūs varat pazvanot uz mūsu biroju +371 28 651 353.
Ja ir nepieciešami plānotie darbi ar Defro katlu vai saistīto aprīkojumu, jeb konsultācijas par katla darbības kļūmes iemesliem, traucējumiem, darbības optimizēšanu, katla pārvaldīšanas iespēju paplašināšanu, zvaniet Defro servisa darbiniekam Kristapam darbdienas no 9 līdz 17, tālr.: +371 27 276 221
Garantijas un pēc garantijas Defro katlu remontus, avārijas izbraukumus, ka arī profilaktiskas apkopes darbus organizē SIA “Mabuk”. Defro katlu lietotājs, no jebkura Latvijas reģiona, var sazināties ar servisa dispečeru zvanot uz norādīto tālruņa numuru vai rakstot uz e-pastu – defro.serviss@mabuk.lv
Servisa dispečers +371 22 097 273
Pirms sazināšanas ar dispečeru, lūdzam aizpildīt pievienoto veidlapu, ar jautājumiem par Jūsu katlu un tas darbības defektu.
Servisa speciālista izsaukuma aktu skatīties šeit
Pēc garantijas uzturēšana
Gadījumā, ja ir nepieciešams veikt Defro katla remontu, apkopi vai katla darbības regulēšanu un garantijas laiks ir beidzies, servisa speciālisti veic šos pakalpojumus visā Latvijas teritorijā. Šo darbu reglamentu un cenrādi Jūs varat pieprasīt uzrakstot uz e-pastu – defro.serviss@mabuk.lv
Servisa līgums par individuālo Defro katla tehnisko uzturēšanu
Tā ir vienošanās starp Defro apkures iekārtas lietotāju un Defro servisa dienestu. Līgums garantē nekavējošu tehnisko atbalstu visā iekārtas kalpošanas laikā. Pateicoties tam iekārta darbosies bez traucējumiem vairākus gadus un samazināsies Jūsu izdevumi uz iekārtas iespējami nepieciešamajiem remontiem nākotnē.
Jums ir iespēja izvēlēties vienu no līguma veidiem: “Zelts Plus”, “Sudrabs”, “Bronza”.
Noslēgt līgumu ir vienkārši. Jums ir jāparaksta līgums, jāpārskaita Jūsu izvēlētā līguma summa uz Defro servisa dienesta kontu bankā, un no šī brīža Jūs esat mūsu servisa aprūpēts klients.
Servisa līguma paraugu un pakalpojumu izmaksas var pieprasīt uzrakstot uz e-pastu – defro.serviss@mabuk.lv